Detail publikace

Terrain Rendering Algorithm Performance Analysis

POLOK Lukáš, BARTOŇ Radek, CHUDÝ Peter, KRŠEK Přemysl, SMRŽ Pavel a DITTRICH Petr. Terrain Rendering Algorithm Performance Analysis. In: Proceedings of the 31st Digital Avionics Systems Conference. Williamsburg, VA, USA: IEEE Computer Society, 2012, s. 1-7. ISBN 978-1-4673-1699-6. Dostupné z: http://ieeexplore.ieee.org/xpl/articleDetails.jsp?arnumber=6382297
Název česky
Analýza rychlosti algoritmu pro vykreslování terénu
Typ
článek ve sborníku konference
Jazyk
angličtina
Autoři
URL
Abstrakt

Moderní systémy pro leteckou navigaci jsou dnes nedílnou součástí výbavy. Realistický terén je pro pilota velmi důležitým prvkem, podle kterého se dokáže orientovat. Pro běžné GPU jednotky není problém vykreslovat detailní terén v reálném čase, ale z hlediska spotřeby a váhy není jejich použití v malých letadlech vhodné. Proto navrhujeme optimalizace vykreslování terénu pro mobilní GPU, umožňující vykreslování rozsáhlého terénu za použití menší výpočetní náročnosti.

Rok
2012
Strany
1-7
Sborník
Proceedings of the 31st Digital Avionics Systems Conference
Konference
31st Digital Avionics Systems Conference, Williamsburg, VA, US
ISBN
978-1-4673-1699-6
Vydavatel
IEEE Computer Society
Místo
Williamsburg, VA, USA, US
BibTeX
@INPROCEEDINGS{FITPUB10128,
   author = "Luk\'{a}\v{s} Polok and Radek Barto\v{n} and Peter Chud\'{y} and P\v{r}emysl Kr\v{s}ek and Pavel Smr\v{z} and Petr Dittrich",
   title = "Terrain Rendering Algorithm Performance Analysis",
   pages = "1--7",
   booktitle = "Proceedings of the 31st Digital Avionics Systems Conference",
   year = 2012,
   location = "Williamsburg, VA, USA, US",
   publisher = "IEEE Computer Society",
   ISBN = "978-1-4673-1699-6",
   language = "english",
   url = "https://www.fit.vut.cz/research/publication/10128"
}
Soubory
Nahoru