Detail práce
Rozšířená realita nad obrazem ze stacionární kamery
Tato práce se venuje konceptu rozšírené reality nad obrazem ze stacionární kamery a jejím cílem je nabídnout prototyp interaktivního editoru, díky kterému je možné ve scéne vytváret virtuální objekty, jako kompenzaci nedostatecných možností detekce nepohybujících se objektu v obraze ze stacionárních kamer. Výsledkem práce je editor scény vyvinutý v herním enginu Unity, jenž nabízí možnosti pro tvorbu jednoduchých objektu a jehož výstup je využitelný v projektech Unity.
rozšírená realita, stacionární kamera, zpracování obrazu, Unity 3D, unity, editor, INCAST
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm uspokojivě.
- Existuje 3D editor scén firmy Google s názvem SketchUp. Jaké možnosti a omezení přináší tato aplikace pro vaši úlohu?
- V textu je často zmíněno řešení pomocí "ray cast". Co to je? Jak a co to počítá?
Janoušek Vladimír, doc. Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Rychlý Marek, RNDr., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Strnadel Josef, Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Szőke Igor, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT17090, author = "Jan Tinka", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Roz\v{s}\'{i}\v{r}en\'{a} realita nad obrazem ze stacion\'{a}rn\'{i} kamery", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2015, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/17090/" }