Detail práce
Board Game Focused on Educational Support for Gaming Algorithms
Tato práce se zabývá oblastí umělé inteligence zvané jako ''Metody pro hraní her''. Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat software, který umožní uživateli snadněji pochopit principy herních algoritmů Minimax a Alfa-beta prořezávání. Typickými uživateli tohoto softwaru mohou být například studenti oboru umělá inteligence. Práci lze rozdělit do dvou hlavních částí. První, teoretická část, se snaží vysvělit koncept ''Metoda pro hraní her'', dále obsahuje popis návrhu softwaru a popis výukových přínosů aplikace. Druhá část práce je věnována popisu implementace softwaru, testování a diskuzi dosažených výsledků.
Umělá inteligence, herní algoritmus, stavový prostor, metoda pro řešení úloh, Minimax, Alfa-beta ořezávání, hra Piškvorky
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "D".
- Je jádro programu provozovatelné (tj. bez GUI) i na polích větších než 3x3?
- Předveďte ve své práci a ve své obhajobě řešení bodu 4 zadání, tj. srovnání s jinými aplikacemi.
Drahanský Martin, prof. Ing., Dipl.-Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Křena Bohuslav, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Matoušek Petr, doc. Ing., Ph.D., M.A. (UIFS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT17302, author = "Martin \v{C}\'{a}slava", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Board Game Focused on Educational Support for Gaming Algorithms", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2015, location = "Brno, CZ", language = "english", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/17302/" }