Detail práce
Adaptivní generování příběhu v RPG
Procedurální generování příběhu nabízí mnoho výhod například pro přostředí počítačových her. Ovšem, zachování alespoň některých kvalit autorského vyprávění při algoritmickém generování je náročný problém. Tento je v práci diskutován současně s přehledem existujících přístupů a řešení. Dále je v práci prezentován návrh řešení založeného na evolučním počítání a výhody tohoto přístupu. Následuje popis použití tohoto přístupu na řízení jednoduchého příběhu v RPG prostředí, vyhodnocení výsledků a srovnání se současnými metodami.
Evoluční počítání, Interaktivní příběh, umělá inteligence, počítačové hry
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "E".
- Uveďte nastavení parametrů evolučního algoritmu (velikost populace, počet generací, ...)
- Jak bylo zvoleno nastavení parametru EA?
- Jak může ovlivnit jiné nastavení parametrů EA průběh hry (příběhu)?
- Co je potřeba doimplementovat, aby aplikaci mohli testovat uživatelé.
Kořenek Jan, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Květoňová Šárka, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Zbořil František, doc. Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT17899, author = "Ji\v{r}\'{i} Vymazal", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Adaptivn\'{i} generov\'{a}n\'{i} p\v{r}\'{i}b\v{e}hu v RPG", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2015, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/17899/" }