Detail práce
3D Autoškola
V této práci je řešena problematika trénování řidičských dovedností s využitím 3D simulátoru autoškoly, který kontroluje dodržování pravidel silničního provozu. Existující simulátory jsou rozděleny podle charakteristik a popsány. Text obsahuje soupis implementovaných pravidel a souhrn vhodných nástrojů. Výsledná aplikace je postavena na Unreal enginu a text popisuje jednotlivé fáze vývoje.
trenažér vozidla, Unreal Engine, dopravní pravidla, simulátor autoškoly, Blender, herní jádro
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "C".
- Jaké fyzikální jádro z přehledu v kapitole 3 (Bullet, Nvidia PhysX, Havoc) jste pro svůj simulátor použil? Výběr jádra prosím zdůvodněte.
- Existuje možnost vybrané fyzikální jádro upravit a tím měnit vlastnosti jízdního modelu vozidla?
Herout Adam, prof. Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Hrdina Jaroslav, doc. Mgr., Ph.D. (UM OADM FSI VUT), člen
Malinka Kamil, Mgr., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Rogalewicz Adam, doc. Mgr., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Zbořil František, doc. Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
@mastersthesis{FITMT21779, author = "Pavel Melcer", type = "Diplomov\'{a} pr\'{a}ce", title = "3D Auto\v{s}kola", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2019, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/21779/" }