Detail práce
Podpora hry Krycí jména na mobilním telefonu s OS Android
Cílem této práce je vytvoření podpůrné aplikace ke slovní asociační deskové hře Krycí jména na mobilní telefony s operačním systémem Android. Řešení se skládá z detekce a rozpoznání herního plánu za pomoci knihoven OpenCV a Tess-two a nástrojů Google Firebase ML Kit a následovného poskytnutí podpory v průběhu hry včetně volitelné úrovně jejího ulehčení a možnosti hry na více zařízeních díky službě Hry Google Play. Tyto funkce motivují uživatele k dalšímu užívání aplikace a poskytnutí dat ve formě vygenerovaného záznamu hry, užitečného pro další vývoj a ověřování asociačních modelů nebo strategií pro automatické hraní.
Android, Krycí jména, mobilní aplikace, Hry Google Play, Firebase, rozpoznání textu, OpenCV
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "A".
- V úvode práce tvrdíte, že predošlá práca Bc. J. Grossmanna je "mírne matoucí" a "plne nevyužíva potenciál nabízený hrou". Uveďte príklad prípadov použitia, v ktorých popísaný fenomén nastáva a porovnajte, ako sa chová Vaša aplikácia v takýchto prípadoch použitia.
Drábek Vladimír, doc. Ing., CSc. (UPSY FIT VUT), člen
Rozman Jaroslav, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Rychlý Marek, RNDr., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT21917, author = "Martin Hurta", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Podpora hry Kryc\'{i} jm\'{e}na na mobiln\'{i}m telefonu s OS Android", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2019, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/21917/" }