Detail práce
Uživatelské rozhraní pro hru na hrdiny na interaktivním stole
Cílem této práce je vytvoření uživatelského rozhraní pro hru na hrdiny Dungeons & Dragons pro interaktivní stůl ARTable. K dosažení vhodného řešení bylo využito dvou spolu komunikujících aplikací. První je navržena pro interaktivní stůl pro hráče, druhá je navržena pro desktop a slouží pro správu hry. Výsledné aplikace vedly k urychlení hry a rychlejšímu zaučení nových hráčů. Interaktivní stůl by se mohl stát užitečným nástrojem pro hraní tohoto typu her.
Uživatelské rozhraní, rozšířená realita, interaktivní stůl, ARTable, hra na hrdiny
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.
- Jak jste bral při návrhu rozhraní specifičnost zařízení?
Beran Vítězslav, doc. Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Burget Radek, doc. Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Fučík Otto, doc. Dr. Ing. (UPSY FIT VUT), člen
Lengál Ondřej, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT21996, author = "\v{S}imon Urban", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "U\v{z}ivatelsk\'{e} rozhran\'{i} pro hru na hrdiny na interaktivn\'{i}m stole", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2019, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/21996/" }