Detail práce
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Tato práce pojednává o zpracování hudby a jejím využití při tvorbě hry v herním engine Unity. Pomocí analýzy hudby je ve hře řešeno hledání cesty přes procedurálně generovaný terén. Při vývoji byly použity experimentální postupy a výsledkem je hra, která podle vybrané skladby vygeneruje trať v procedurálně vytvořeném terénu a vizuálně reaguje na prvky hudby.
3D hra, Unity, herní engine, herní mechaniky, hudba, beat, analýza hudby, Fourierova analýza, Fourierova transformace, spektrální odečítání, procedurální generování, terén, cesta, hledání cesty, shader, collider, zorné pole, Bézierova křivka, C#
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "C".
Jak funguje a co znamená Váš převod "komplexních čísel na normální"? (kapitola 3.2.2)
Proč jste zvolil nejprve generování terénu před generováním tratě? Tato volba je očividně v rozporu s cílem hry.
Aby pohled do dálky vypadal uvěřitelně tak jste se rozhodl vygenerovat více terénu v okolí než je potřeba. Jaké jsou jiné možnosti jak u hráče vyvolat pocit rozsáhlé herní úrovně při pohledu na vzdálenou krajinu?
Drábek Vladimír, doc. Ing., CSc. (UPSY FIT VUT), člen
Rozman Jaroslav, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Rychlý Marek, RNDr., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT22017, author = "Jakub Petrjano\v{s}", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "3D Hra v Unity s vyu\v{z}it\'{i}m anal\'{y}zy hudby", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2019, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/22017/" }