Detail práce
Procedurální generování měst
Bakalářská práce se zabývá procedurálním generováním měst. Jejím cílem je navrhnout, implementovat a otestovat aplikaci schopnou vygenerovat město v uživateli zvoleném terénu. Práce využívá L-Systémy pro generování sítě cest. Klade důraz na pestrost modelů budov. Výsledná aplikace je schopna generovat město a patřičně reagovat na uživatelské vstupy, jenž je základní struktura města a terén.
procedurální generování, procedurální generování měst, procedurální generování budov, C++, OpenGL, L-Systémy
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "C".
- Napísal ste, že klasické budovy nemajú žiadnu inšpiráciu v reálnom svete - prečo sú potom pomenované ako klasické?
- Prečo používate tak veľké množstvo vykresľovacích príkazov?
Drábek Vladimír, doc. Ing., CSc. (UPSY FIT VUT), člen
Rozman Jaroslav, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Rychlý Marek, RNDr., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT22196, author = "Kristi\'{a}n B\'{i}l\'{y}", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Procedur\'{a}ln\'{i} generov\'{a}n\'{i} m\v{e}st", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2019, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/22196/" }