Detail práce
Generování a zobrazování rozsáhlých voxelových scén
Tato práce se věnuje vytvoření aplikace, která procedurálně generuje a následně vizualizuje volumetrický terén s využitím knihovny OpenGL. Uvažují se převážně statické scény s možností modifikace na úrovni jednotlivých voxelů. Projekt hledá kompromis mezi efektivitou a vzhledem; rozhodnutí jsou vedena se záměrem, aby výsledná aplikace šla využít jako základ pro vytvoření hry. Důraz je kladen na využití akcelerace nabízenou grafickým procesorem.
voxely, volumetrický terén, procedurální generování, OpenGL
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.
- Jakým způsobem funguje vaše implementace filtrování?
- V čem spočívá optimalizace výkonosti?
Bařina David, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Bidlo Michal, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Burget Lukáš, doc. Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Češka Milan, prof. RNDr., CSc. (UITS FIT VUT), člen
Šeda Miloš, prof. RNDr. Ing., Ph.D. (FSI VUT), člen
@mastersthesis{FITMT22220, author = "Daniel \v{C}ejchan", type = "Diplomov\'{a} pr\'{a}ce", title = "Generov\'{a}n\'{i} a zobrazov\'{a}n\'{i} rozs\'{a}hl\'{y}ch voxelov\'{y}ch sc\'{e}n", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2019, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/22220/" }