Detail práce
Herní demo v Unity
Cílem této práce je vytvoření herního dema v herním enginu Unity. Demo se skládá ze dvou částí. První částí je hra samotná, kde hráč ovládá kuličku, se kterou překonává překážky. Druhou částí je editor, který umožňuje vytváření dalších úrovní hry. V práci lze najít stručné rozebrání existujících her s podobnou tématikou a porovnání herních enginů. Rovněž se zde nachází popis návrhu a implementace obou částí dema.
hra, počítačová hra, herní demo, Unity, Unity3D, C#, command pattern, PlayerPrefs, editor, runitme editor, vytváření levelů, překážková dráha
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.
- Jaký byl původní záměr práce?
Bartík Vladimír, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Bařina David, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Kočí Radek, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Vašíček Zdeněk, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT23536, author = "Jakub Timko", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Hern\'{i} demo v Unity", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2021, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/23536/" }