Detail práce
Mobilní aplikace pro demonstraci řešení deskových her
Cílem této bakalářské práce je vytvořit mobilní aplikaci na platformu Android, která pomůže hráči určit nejlepší možný tah z pořízené fotografie, která zachycuje některý z několika typů deskových her. Aplikace ze snímku pomocí funkcí knihovny OpenCV identifikuje hru a extrahuje její aktuální stav. Tyto informace jsou poté zobrazeny uživateli, který má možnost stav hry ručně upravit, jestliže došlo k nepřesnému načtení stavu hrací desky. Následně aplikace pomocí Minimax algoritmu s Alfa-beta ořezáváním určí nejlepší tah a zobrazí jej uživateli.
Dáma, Gomoku, Mlýny, Android, mobilní aplikace, zpracování obrazu, počítačové vidění, OpenCV, Houghova transformace, MiniMax, Alfa-beta ořezávání
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.
- Jaké úpravy či jiné přístupy byste zvážil pro zlepšení detekce (rozpoznání) herní desky a kamenů i za nepříznivých podmínek?
- Provádíte nějakou korekci homografie?
Hradiš Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Kekely Lukáš, Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Rogalewicz Adam, doc. Mgr., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Veselý Vladimír, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT24119, author = "Ond\v{r}ej \v{S}irok\'{y}", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Mobiln\'{i} aplikace pro demonstraci \v{r}e\v{s}en\'{i} deskov\'{y}ch her", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2021, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/24119/" }