Result Details
Soukromí uživatelů v prostředí internetové reklamy na českém webu
Reklama zajišťuje chod celé řady webových serverů, pro které často bývá hlavním zdrojem příjmů. V dnešním marketingu se používá celá řada způsobů cílení reklamy včetně cílení na dřívější zákazníky identifikované e-mailem nebo telefonním číslem. Pro zobrazení co nejrelevantnější reklamy se využívají aukční servery, které šíří nabídky prozrazující velké detaily o uživateli, jeho vlastnostech, prohlížeči, poloze apod. Proto jsou v poslední době podávány četné stížnosti k dohledovým orgánům. Jaký je stav v ČR? Tento článek ukazuje, že neradostný.
Internetová reklama, Real Time Bidding, soukromí, GDPR,
Transparency and Consent Framework.
Internet advertisement, Real Time Bidding, privacy, GDPR,
Transparency and Consent Framework.
@article{BUT163424,
author="Libor {Polčák}",
title="Soukromí uživatelů v prostředí internetové reklamy na českém webu",
journal="DSM Data Security Management",
year="2020",
volume="2020",
number="1",
pages="11--16",
issn="1211-8737",
url="https://tate.cz/dsm-zdarma"
}