Result Details

Soukromí uživatelů v prostředí internetové reklamy na českém webu

POLČÁK, L. Soukromí uživatelů v prostředí internetové reklamy na českém webu. DSM Data Security Management, 2020, roč. 2020, č. 1, s. 11-16. ISSN: 1211-8737.
Type
journal article
Language
Czech
Authors
Abstract

Reklama zajišťuje chod celé řady webových serverů, pro které často bývá hlavním zdrojem příjmů. V dnešním marketingu se používá celá řada způsobů cílení reklamy včetně cílení na dřívější zákazníky identifikované e-mailem nebo telefonním číslem. Pro zobrazení co nejrelevantnější reklamy se využívají aukční servery, které šíří nabídky prozrazující velké detaily o uživateli, jeho vlastnostech, prohlížeči, poloze apod. Proto jsou v poslední době podávány četné stížnosti k dohledovým orgánům. Jaký je stav v ČR? Tento článek ukazuje, že neradostný.

Keywords

Internetová reklama, Real Time Bidding, soukromí, GDPR,
Transparency and Consent Framework.

English keywords

Internet advertisement, Real Time Bidding, privacy, GDPR,
Transparency and Consent Framework.

URL
Published
2020
Pages
11–16
Journal
DSM Data Security Management, vol. 2020, no. 1, ISSN 1211-8737
BibTeX
@article{BUT163424,
  author="Libor {Polčák}",
  title="Soukromí uživatelů v prostředí internetové reklamy na českém webu",
  journal="DSM Data Security Management",
  year="2020",
  volume="2020",
  number="1",
  pages="11--16",
  issn="1211-8737",
  url="https://tate.cz/dsm-zdarma"
}
Files
Projects
Integrated platform for analysis of digital data from security incidents, MV, Bezpečnostní výzkum České republiky 2015-2020, VI20172020062, start: 2017-01-01, end: 2020-06-30, completed
Research groups
Departments
Back to top