Detail publikace

Conceptual Learning of Electric and Electronic Circuits With Gamification

PASTUSHENKO Olena, GEURTS Luc a HRUŠKA Tomáš. Conceptual Learning of Electric and Electronic Circuits With Gamification. In: Extended Abstracts of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play Companion. Extended Abstracts. Barcelona: Association for Computing Machinery, 2019, s. 589-596. ISBN 978-1-4503-6871-1.
Název česky
Konceptuální učení elektrických a elektronických obvodů s gamifikací
Typ
článek ve sborníku konference
Jazyk
angličtina
Autoři
Pastushenko Olena, Ing. (UIFS FIT VUT)
Geurts Luc (KUL)
Hruška Tomáš, prof. Ing., CSc. (UIFS FIT VUT)
Abstrakt

V posledních letech došlo k výraznému zvýšení použití  gamifikace ve vzdělávání. Gamifikace může být použita k vývoji úkolů nebo učebních prostředí. Mnoho studií již prokázalo pozitivní dopad zavedení těchto nástrojů pro studenty. Tento článek zkoumá, jak mohou být techniky gamifikace použity v kurzu elektrotechniky. Popisuje vyvinutý nástroj, budoucí příležitosti a možná rozšíření. CLR: Current Surf je pěkným příkladem kombinace vizualizací s herními prvky za účelem vytvoření vysoce motivujících učebních prostředí. Poskytuje studentům výběr způsobu zkoumání nového materiálu: aktivní učení během interakcí s vizualizačním nástrojem, který pomáhá simulovat změnu hodnot součástí komponent obvodu, nebo učení koncepty při dokončení úkolu v gamifikovaném prostředí. Budoucí kroky projektu budou zahrnovat hodnocení a získání zpětné vazby od studentů.

Rok
2019
Strany
589-596
Sborník
Extended Abstracts of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play Companion
Řada
Extended Abstracts
Konference
6th ACM SIGCHI Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play (CHI PLAY), Barcelona, ES
ISBN
978-1-4503-6871-1
Vydavatel
Association for Computing Machinery
Místo
Barcelona, ES
DOI
UT WoS
000518428000072
EID Scopus
BibTeX
@INPROCEEDINGS{FITPUB12065,
   author = "Olena Pastushenko and Luc Geurts and Tom\'{a}\v{s} Hru\v{s}ka",
   title = "Conceptual Learning of Electric and Electronic Circuits With Gamification",
   pages = "589--596",
   booktitle = "Extended Abstracts of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play Companion",
   series = "Extended Abstracts",
   year = 2019,
   location = "Barcelona, ES",
   publisher = "Association for Computing Machinery",
   ISBN = "978-1-4503-6871-1",
   doi = "10.1145/3341215.3356305",
   language = "english",
   url = "https://www.fit.vut.cz/research/publication/12065"
}
Nahoru