Detail předmětu

Základy marketingu

ZMA Ak. rok 2004/2005 letní semestr 5 kreditů

Aktuální akademický rok

Garant předmětu

Jazyk výuky

česky

Zakončení

zápočet+zkouška

Rozsah

Zajišťuje ústav

Literatura studijní

  • ALSBURY, A., JAY R.: MARKETING TO NEJLEPŠÍ Z PRAXE. PRAHA, COMPUTER PRESS, 2002
  • BUREŠ, I.: POZIČNÍ STRATEGIE V MARKETINGU. PRAHA, MANAGEMENT PRESS, 1998
  • COOPER, J., LANE, P.: MARKETINGOVÉ PLÁNOVÁNÍ. PRAHA, GRADA, 1999
  • DUFEK, J.: MARKETING - CESTA K ÚSPĚCHU FIRMY. BRNO, CATHY, 1997
  • FORET, M.: JAK KOMUNIKOVAT SE ZÁKAZNÍKEM. COMPUTER PRESS, 2000
  • FOSTER, T.R.V.: JAK ZÍSKAT A UDRŽET ZÁKAZNÍKY. COMPUTER PRESS, 2002

Literatura referenční

  • ALSBURY, A., JAY R.: MARKETING TO NEJLEPŠÍ Z PRAXE. PRAHA, COMPUTER PRESS, 2002
  • BUREŠ, I.: POZIČNÍ STRATEGIE V MARKETINGU. PRAHA, MANAGEMENT PRESS, 1998
  • COOPER, J., LANE, P.: MARKETINGOVÉ PLÁNOVÁNÍ. PRAHA, GRADA, 1999
  • DUFEK, J.: MARKETING - CESTA K ÚSPĚCHU FIRMY. BRNO, CATHY, 1997
  • FORET, M.: JAK KOMUNIKOVAT SE ZÁKAZNÍKEM. COMPUTER PRESS, 2000
  • FOSTER, T.R.V.: JAK ZÍSKAT A UDRŽET ZÁKAZNÍKY. COMPUTER PRESS, 2002
Nahoru