Detail práce
Detekce objektů na GPU
Tato práce se zabývá detekcí objektů pomocí grafických procesorů. Jako její součást byl navržen a naimplementován nástroj pro detekci objektů na technologii NVIDIA CUDA, umožňující detekovat objekty ve videu v reálném čase nebo zpracovávat velké množství fotografií. Jejím cílem je prozkoumat aktuální možnosti technologie NVIDIA CUDA vzhledem k detekci objektů a navrhnout, jak by se daly akcelerovat.
Detekce objektů, klasifikátor, WaldBoost, Local Binary Patterns, CUDA, NVidia, grafický procesor, detekce objektů v reálném čase
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B
- Dají se vlákna synchronizovat globálně pomocí globálních atomických operací, například pomocí atomické výměny?
- Jaký vliv by na práci mělo využití dynamického paralelismu?
- Jak se výsledky porovnávají s existujícími GPU implementacemi LBP?
Černocký Jan, prof. Dr. Ing. (UPGM FIT VUT), člen
Rychlý Marek, RNDr., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Strnadel Josef, Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Šlapal Josef, prof. RNDr., CSc. (UM OADM FSI VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@mastersthesis{FITMT16358, author = "Pavel Macenauer", type = "Diplomov\'{a} pr\'{a}ce", title = "Detekce objekt\r{u} na GPU", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2015, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/16358/" }