Detail práce
Univerzální palubní počítač do auta
Práce obsahuje kompletní návrh prototypu vestavěného zařízení pro zobrazování informací z vozidla. Je popsán čip ELM327 a jeho základní použití. Popisuje také vývoj diagnostické zásuvky vozidel v Evropských zemích. Obsahuje kompletní popis návrhu schématu, desky plošných spojů a popis implementace firmware. Práce popisuje využití realtime operačního systému ve vestavěném zařízení.
Automobil, vozidlo, diagnostika, OBD, palubní počítač, ELM327, schéma, PCB, RTOS, LCD.
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "C".
1) Proč je pro vodiče, které "tvoří pár", vhodné použít "kroucenou dvoulinku", jak píšete na straně 17 v sekci 5.1?
2) Na straně 26 v sekci 6.1.3 je psáno, že "samotný ustálený proud je na hranici měřitelnosti" Co je samotný ustálený proud a co je hranice měřitelnosti?
Fučík Otto, doc. Dr. Ing. (UPSY FIT VUT), člen
Holub Jan, prof. Ing., Ph.D. (FIT ČVUT), člen
Jaroš Jiří, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Kořenek Jan, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Rychlý Marek, RNDr., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
@mastersthesis{FITMT16371, author = "Petr Novohradsk\'{y}", type = "Diplomov\'{a} pr\'{a}ce", title = "Univerz\'{a}ln\'{i} palubn\'{i} po\v{c}\'{i}ta\v{c} do auta", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2015, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/16371/" }