Detail práce

Procedurální generování herních úrovní

Bakalářská práce Student: Dobiš Tomáš Akademický rok: 2014/2015 Vedoucí: Polok Lukáš, Ing.
Název anglicky
Procedural Generation of Game Levels
Jazyk práce
český
Abstrakt

Tenhle projekt se zaměřuje na analýzu 3D her a využití dat ke procedurální generaci 3D herní úrovně. Cílem práce je navrhnout pseudonáhodní generátor úrovně s nastavitelnými vlastnostemi, s využitím algoritmů pro hledání kostry grafu a implementovat aplikaci demostrující bludište.

Klíčová slova

kostra grafu, procedurální generování, analýza 3D her, pseudonáhodnost, herní level, počítačová grafika

Ústav
Studijní program
Informační technologie
Stav
neobhájeno
Obhajoba
16. června 2015
Oponent
Průběh obhajoby

Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Oponent hodnotil práci stupněm 4F. Student nedokázal vyvrátit výtky oponenta. Komise shledala nedostatky práce natolik závažné, že se práci rozhodla hodnotit jako nevyhovující. 

Komise
Herout Adam, prof. Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), předseda
Janoušek Vladimír, doc. Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Rychlý Marek, RNDr., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Strnadel Josef, Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Szőke Igor, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Citace
DOBIŠ, Tomáš. Procedurální generování herních úrovní. Brno, 2015. Bakalářská práce. Vysoké učení technické v Brně, Fakulta informačních technologií. 2015-06-16. Vedoucí práce Polok Lukáš. Dostupné z: https://www.fit.vut.cz/study/thesis/16982/
BibTeX
@bachelorsthesis{FITBT16982,
    author = "Tom\'{a}\v{s} Dobi\v{s}",
    type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce",
    title = "Procedur\'{a}ln\'{i} generov\'{a}n\'{i} hern\'{i}ch \'{u}rovn\'{i}",
    school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}",
    year = 2015,
    location = "Brno, CZ",
    language = "czech",
    url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/16982/"
}
Nahoru