Detail práce
Rekonstrukce chatu v onlinových hrách
Žijeme v moderní době. Informační technologie v mnoha různých formách nás zcela obklopují. Díváme se na filmy, brouzdáme internetem, hrajeme videohry a provádíme mnoho dalších aktivit, které po nás zanechávají stopu v kybersvětě. Tato práce zkoumá možnosti využívání (hraní) počítačových her jako zástěrku pro plánování kriminálních činností (zejména z hlediska MMORPG her), možnosti zachytávání a reprodukce chatové komunikace hráčů. Zabývá se také možnostmi implementace rekonstrukčního modulu chatu pro Netfox.Framework a jinými způsoby rekonstrukce a vizualizace komunikace.
Online hry, MMORPG, chat, kriminální činnost, World of Warcraft, Minecraft
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.
- Jaké kroky je třeba provést pro implementaci podpory dalšího protokolu online hry?
- Bylo by možné vytvořit generický modul, který by umožnil zpracování i WoW rychle se měnící struktury protokolu?
Bartík Vladimír, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Beran Vítězslav, doc. Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Kunovský Jiří, doc. Ing., CSc. (UITS FIT VUT), člen
Martínek Tomáš, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT17547, author = "Pavel Beran", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Rekonstrukce chatu v onlinov\'{y}ch hr\'{a}ch", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2015, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/17547/" }