Detail práce
Transformace deskové hry Murbach na počítačovou hru
Tato bakalářská práce se zabývá převodem deskové hry na počítačovou hru a její implementací. Shrnuje pravidla původní hry a rozebírá problematiku jejich převodu na pravidla počítačové hry. Popisuje praktické aspekty implementace a využití návrhových vzorů. Vyhodnocuje zpětnou vazbu a navrhuje další vývoj hry.
desková hra, návrhové vzory, počítačová hra, tahová strategie, C#, .NET Framework, Windows Presentation Foundation, XAML
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm E.
Jakým způsobem jste navrhnul hodnotu 1/4 pro koeficient hodnocení úrovně měst z tabulky 1.4?
Bidlo Michal, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Chudý Peter, doc. Ing., Ph.D. MBA (UPGM FIT VUT), člen
Janoušek Vladimír, doc. Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Kočí Radek, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT18425, author = "David Mikul\'{a}\v{s}t\'{i}k", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Transformace deskov\'{e} hry Murbach na po\v{c}\'{i}ta\v{c}ovou hru", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2016, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/18425/" }