Detail práce
Klient virtuální čekárky pro čekárnu provozovatele služeb
Na různých místech se často musí čekat a tvoří se dlouhé fronty a nikdo neví kdo je právě na řadě. Proto se čím dál častěji vytváří systémy založené na virtuálních frontách, pro ulehčení těchto situací. Tato práce se zabývá vytvořením aplikace pro systém Android, sloužící jako klient systému založeném na virtuálních frontách. Popisuje také vytvoření serveru a komunikačního protokolu jakožto nezbytné komponenty pro fungování aplikace.
Android, virtuální fronta, vyvolávací systém, XML
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm D.
- Na straně 16 v prvním odstavci uvádíte, že databáze je vhodná pro ukládání informací o připojených klientech. Uveďte, jaké jsou výhody a nevýhody databáze, a proč je v tomto případě výhodné ji využít.
- V závěru zmiňujete přínos práce pro Vás. Jaký přínos má aplikace pro celý projekt Virtuální Čekárny?
Bartík Vladimír, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Bidlo Michal, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Janoušek Vladimír, doc. Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Szőke Igor, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT18797, author = "Radim K\v{r}ek", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Klient virtu\'{a}ln\'{i} \v{c}ek\'{a}rky pro \v{c}ek\'{a}rnu provozovatele slu\v{z}eb", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2016, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/18797/" }