Detail práce

3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby

Bakalářská práce Student: Majcher Marek Akademický rok: 2015/2016 Vedoucí: Milet Tomáš, Ing., Ph.D.
Název anglicky
3D Game in Unity with Music Analysis
Jazyk práce
český
Abstrakt

Bakalářská práce se zabýva metodami analýzy zvukových signálů, enginem Unity a procedurálním generováním grafiky. Cílem práce bylo vytvoření funkční hry, která by demonstrovala analýzu hudby na vhodném způsobu procedurálního generování grafiky. Důležitým grafickým médiem, které se spolupodílí na výsledném grafickém efektu, jsou různé grafické shadery, které dotváří výsledný audiovisuální efekt a dělají vzhled příjemný pro hráče.

Klíčová slova

Unity engine, analýza zvuku, shader, vizuální efekty, procedurální generovíní

Ústav
Studijní program
Informační technologie
Soubory
Stav
obhájeno, hodnocení E
Obhajoba
13. června 2016
Oponent
Průběh obhajoby

Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm dostatečně (E).

Otázky u obhajoby
  1. V zadání je uvedeno použití algoritmů pro analýzu hudby. Popište a ukažte v kódu (na obrázcích), kde, co a jak jste použil pro analýzu hudby. Nechci abyste popsal funkci FFT a BeatDetect, ale použití výsledků těchto funkcí ve hře.
  2. Proč jste si vybral a přidal CRT efekt? Nezkazí to ještě víc přehlednost hry? Stejná otázka je k efektu sluneční bouře. Jak hra vypadá bez těchto efektů, můžete poskytnout video?
  3. Proč jste si nepohrál jinak s perspektivní projekcí? To jste doopravdy spokojen s tímto ovládáním, kdy letadlo skoro nejde vidět?
  4. Proč letadlo nereaguje na kliknutí myši a vysílá střely pořád ve stejné periodě? Problém s portabilitou?
  5. Co se stalo s plakátem/videem? Bude připraveno k obhajobě?





Komise
Herout Adam, prof. Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), předseda
Jaroš Jiří, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Kolář Dušan, doc. Dr. Ing. (UIFS FIT VUT), člen
Orság Filip, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Citace
MAJCHER, Marek. 3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby. Brno, 2016. Bakalářská práce. Vysoké učení technické v Brně, Fakulta informačních technologií. 2016-06-13. Vedoucí práce Milet Tomáš. Dostupné z: https://www.fit.vut.cz/study/thesis/18825/
BibTeX
@bachelorsthesis{FITBT18825,
    author = "Marek Majcher",
    type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce",
    title = "3D Hra v Unity s vyu\v{z}it\'{i}m anal\'{y}zy hudby",
    school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}",
    year = 2016,
    location = "Brno, CZ",
    language = "czech",
    url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/18825/"
}
Nahoru