Detail práce
Procedurální generování měst
V této práci se zabývám zkoumáním metod pro procedurální generování terénu, měst a interiérů. Nejdříve jsou rozebrány nejčastější techniky procedurálního generování, poté použitelné techniky či algoritmy pro generování terénu a měst.
Pomocí těchto metod a technik se snažím vytvořit 3D aplikaci demonstrující generování světa, který obsahuje terén a město. Aplikace v závislosti na počátečním celém číslu dokáže generovat různé městské scény.
procedurální generování, L-Systém, Perlinův šum, generování města,C++
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student odpověděl na otázky oponenta a členů komise. Oponent hodnotil práci stupněm 4F a student jeho výtky potvrdil. Komise se práci rozhodla hodnotit jako nevyhovující.
- Jaké existující používané algoritmy jste ve svém řešení použil?
- Vysvětlete, pro jaké aplikace je klíčová výpočetní náročnost generátoru (terénu, silnic, budov) a pro jaké tomu tak není?
Jaroš Jiří, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Kolář Dušan, doc. Dr. Ing. (UIFS FIT VUT), člen
Orság Filip, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT18879, author = "Pavel Hamern\'{i}k", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Procedur\'{a}ln\'{i} generov\'{a}n\'{i} m\v{e}st", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2016, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/18879/" }