Detail práce
Řízení formace vozidel
Cieľom tejto práce je vytvoriť systém na riadenie kolesových vozidiel s pohybovými obmedzeniami. V práci sa rieši riadenie formácie a jej dynamické prispôsobovanie v závislosti od prekážok v okolí a zároveň aj riadenie vozidiel. Algoritmy riadiace vozidlo sú založené na báze potenciálových polí. Systém je implementovaný v 2D prostredí v hernom engine Unity. V závere je systém otestovaný na rôznych scenároch ako prechod formácie úzkym miestom, prekážka čiastočne blokujúca formáciu, scenár s dynamickou prekážkou apod.
riadenie formácie vozidiel, potenciálové polia, unity, unity3d, vyhýbanie sa prekážkam, dynamická formácia, adaptívna formácia, koordinovaný pohyb, neholonomické obmedzenia
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C.
- Neměla by být složitost vkládání prvku a výběru nejlepšího prvku u list.sort() v tabulce 4.1 prohozená?
- Proč podle tabulky 6.1. má model vozidla rozvor kol jen 60cm když jeho délka je 2 metry?
Burget Radek, doc. Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Szőke Igor, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Vašíček Zdeněk, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Zbořil František, doc. Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT18933, author = "Peter Revick\'{y}", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "\v{R}\'{i}zen\'{i} formace vozidel", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2016, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/18933/" }