Detail práce
Nástroj pro podporu kvalitního studia i studentského života na FIT
Cílem práce je navrhnout, vytvořit a otestovat experimentální nástroj, který správným a vhodným použitím gamifikace podpoří současný přednáškový systém a učiní pro studenty přednášky atraktivnější, zábavnější a přínosnější. Při řešení jsem vycházel ze současné situace, kdy studenti používají během přednášek různá elektronická zařízení, avšak málokdy je používají ke věcem, které souvisí s přednáškou. Vytvořenou aplikací nabízím studentům příležitost stát se skutečně aktivní složkou přednášek a využít efektivně čas, který se rozhodnou do přednášky investovat.
gamifikace, motivace, gamifikace ve vzdělávání, webová aplikace, interaktivní podpora přednášek
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm velmi dobře (B).
- Máte k dispozici nějaká reálná data o chování uživatelů, na kterých můžete potvrdit/vyvrátit závěry z dotazníků?
- Na straně 14 (sekce 2.5.2) se zmiňujete o 4 základních typech učení. Které to jsou?
Martínek Tomáš, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Orság Filip, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Ryšavý Ondřej, doc. Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Szőke Igor, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT19507, author = "Lubom\'{i}r Matu\v{s}ka", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "N\'{a}stroj pro podporu kvalitn\'{i}ho studia i studentsk\'{e}ho \v{z}ivota na FIT", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2017, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/19507/" }