Detail práce
3D Autoškola
Práca rieší problematiku simulácie pravidiel cestnej premávky a interaktívneho začlenenia užívateľa aplikácie do scény, pričom mu umožňuje aplikovať jeho schopnosti a vedomosti z oblasti pravidiel cestnej premávky priamo v scéne virtuálneho sveta. Aplikácia odhaľuje priestupky spáchane užívateľom a informuje ho o tom. Práca bola realizovaná pomocou technológie Unity 3D. Pre tvorbu a editáciu 3D objektov a častí scény, mapovanie textúr na 3D objekt, tvorbu a mapovanie materiálov na 3D objekty je využívaný nástroj Blender.
Pravidla cestnej premávky, autoškola, Unity3D, Bledner, 3D model
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "A".
Bidlo Michal, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Chudý Peter, doc. Ing., Ph.D. MBA (UPGM FIT VUT), člen
Křivka Zbyněk, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Novák Michal, doc. RNDr., Ph.D. (UMAT FEKT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT19712, author = "Martin Hlipala", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "3D Auto\v{s}kola", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2017, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/19712/" }