Detail práce

3D hra ovládaná pomocí senzoru Leap Motion

Bakalářská práce Student: Hajdin Martin Akademický rok: 2016/2017 Vedoucí: Najman Pavel, Ing., Ph.D.
Název anglicky
3D Game Controlled by Leap Motion Sensor
Jazyk práce
český
Abstrakt

Táto práca sa zaoberá návrhom užívateľského rozhrania a ovládania počítačovej hry s použitím zariadenia Leap Motion. Navrhnutá hra je typu "Endless Runner", ktorá bola implementovaná v Unity3D pomocou jazyka C#. Na tejto hre bola testovaná jednoduchosť, intuitívnosť, pohodlnosť a zábavnosť ovládania oproti interakcii s klávesnicou alebo Gamepadom. Vyhodnotenie implementovaného ovládania prebiehalo formou používateľských testov. Testovaním bolo zistené, že sa ovládanie pomocou zariadenia Leap Motion nelíši od klávesnice, alebo Gamepadu. Napriek tomu by väčšina používateľov preferovala ovládanie pomocou Leap Motion.

Klíčová slova

Leap Motion, Unity3D, snímanie pohybu, ovládanie gestami, ovládanie pohybom ruky, C#

Ústav
Studijní program
Informační technologie
Soubory
Stav
obhájeno, hodnocení A
Obhajoba
12. června 2017
Oponent
Průběh obhajoby

Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A.

Otázky u obhajoby
  1. Objasnite komisii, ako prebieha generovanie nekonečného levelu vo Vašej hre.
Komise
Černocký Jan, prof. Dr. Ing. (UPGM FIT VUT), předseda
Bartík Vladimír, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Drahanský Martin, prof. Ing., Dipl.-Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Jaroš Jiří, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Krupková Vlasta, RNDr., CSc. (UMAT FEKT VUT), člen
Citace
HAJDIN, Martin. 3D hra ovládaná pomocí senzoru Leap Motion. Brno, 2017. Bakalářská práce. Vysoké učení technické v Brně, Fakulta informačních technologií. 2017-06-12. Vedoucí práce Najman Pavel. Dostupné z: https://www.fit.vut.cz/study/thesis/19726/
BibTeX
@bachelorsthesis{FITBT19726,
    author = "Martin Hajdin",
    type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce",
    title = "3D hra ovl\'{a}dan\'{a} pomoc\'{i} senzoru Leap Motion",
    school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}",
    year = 2017,
    location = "Brno, CZ",
    language = "czech",
    url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/19726/"
}
Nahoru