Detail práce
VR interaktivní aplikace
Cílem této práce je nastudovat virtuální realitu a aspekty vývoje pro tuto platformu. Dále také vybrat a nastudovat vhodné prostředí pro vývoj aplikace a zjistit a vyzkoušet možnosti a omezení, které s touto platformou a prostředím souvisí. Závěrem pak navrhnout aplikaci s využitím nabytých znalostí. Navrženou aplikaci posléze implementovat a otestovat.
Virtuální realita, Unity, Nevolnost z virtuální reality, Renderování, HTC Vive, Pohyb po scéně
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Dr. Beran se ptal na užší zaměření práce studenta. Prof. Sochor vznesl dotaz ohledně bezpečnosti uživatele. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A.
1) Jaké máte plány s pokračováním VR vývoje?
Beran Vítězslav, doc. Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Herout Adam, prof. Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Rychlý Marek, RNDr., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Sochor Jiří, prof. Ing., CSc. (FI MUNI), člen
Szőke Igor, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@mastersthesis{FITMT20032, author = "Miroslav Novotn\'{y}", type = "Diplomov\'{a} pr\'{a}ce", title = "VR interaktivn\'{i} aplikace", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2017, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/20032/" }