Detail práce
3D herní svět v OpenGL
Tato práce se zabývá studiem moderních technik v počítačové grafice; návrhem a vytvořením aplikace, jež může sloužit jako jádro budoucímu hernímu enginu. V práci jsou vyzdviženy techniky tvorby rozsáhlých terénů, pokročilých stínů, generování fyzikálně založené oblohy a vykreslování velkého množství objektů. Závěrem je provedeno výkonnostní testování těchto modulů.
OpenGL, 3D herní svět, teselace, nepřímé vykreslování, animovaný skybox, fyzikální simulace oblohy, stínové mapy, kaskádové stínové mapy, dělení prostoru, terén, SSAO
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A.
Jak byste řešil vrhané stíny u vygenerované trávy? Stačí vysvětlit princip.
Bidlo Michal, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Holub Jan, prof. Ing., Ph.D. (FIT ČVUT), člen
Rychlý Marek, RNDr., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Smrž Pavel, doc. RNDr., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@mastersthesis{FITMT20157, author = "David Buchta", type = "Diplomov\'{a} pr\'{a}ce", title = "3D hern\'{i} sv\v{e}t v OpenGL", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2017, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/20157/" }