Detail práce
Promítané uživatelské rozhraní - Dungeons & Dragons
Práce se zabývá využitím interaktivního stolu pro hraní deskové hry Dungeons & Dragons. Výsledkem práce je aplikace, která se ovládá pomocí dotykové plochy a pomocí gest. Tato gesta jsou získávána z hloubkových dat pořízených Kinectem. Práce řeší kalibraci vstupních zařízení a návrh uživatelského rozhraní vhodného pro danou aplikaci.
interaktivní stůl, promítané uživatelské rozhraní, kalibrace, openCV, Kinect, detekce ruky
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "A".
1) Víte, jak se jmenuje stůl, který slouží jako hrací plocha?
2) Jaký jste použil objektový návrh?
Kreslíková Jitka, doc. RNDr., CSc. (UIFS FIT VUT), člen
Peringer Petr, Dr. Ing. (UITS FIT VUT), člen
Strnadel Josef, Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT20248, author = "Petr Dym\'{a}\v{c}ek", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Prom\'{i}tan\'{e} u\v{z}ivatelsk\'{e} rozhran\'{i} - Dungeons \& Dragons", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2017, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/20248/" }