Detail práce

Hra stylu Doom (chození v bludišti)

Bakalářská práce Student: Rakus Roman Akademický rok: 2006/2007 Vedoucí: Pečiva Jan, Ing., Ph.D.
Název anglicky
Doom-Style Game
Jazyk práce
český
Abstrakt

Využití efektů v počítačových hrách je velmi velké. Kladen je velký důraz na nejpěknější zobrazení za co nejnižší cenu. Využívají se nejnovější grafické adaptéry a techniky, které jsou jimi nabízeny. V této práci je popsán a implementován postup jak vytvořit některé efekty. Mezi ně patří systémy částic. Dále per-pixel osvětlování, normal bump mapping a fake volumetric lines za využití OpenSceneGraphu, shaderů a dalších technik.

Klíčová slova

Phongovo osvětlování, normal bump mapping, systémy částic, shadery, falešné volumetrické čáry, pohyb těles

Ústav
Studijní program
Informační technologie
Soubory
Stav
obhájeno, hodnocení A
Obhajoba
13. června 2007
Oponent
Komise
Zemčík Pavel, prof. Dr. Ing. (UPGM FIT VUT), předseda
Kreslíková Jitka, doc. RNDr., CSc. (UIFS FIT VUT), člen
Kršek Přemysl, doc. Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Linhart Miroslav, doc. Ing., CSc. (UPSY FIT VUT), člen
Lukáš Roman, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Ráček Jaroslav, RNDr., Ph.D. (FI MUNI), člen
Citace
RAKUS, Roman. Hra stylu Doom (chození v bludišti). Brno, 2007. Bakalářská práce. Vysoké učení technické v Brně, Fakulta informačních technologií. 2007-06-13. Vedoucí práce Pečiva Jan. Dostupné z: https://www.fit.vut.cz/study/thesis/3422/
BibTeX
@bachelorsthesis{FITBT3422,
    author = "Roman Rakus",
    type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce",
    title = "Hra stylu Doom (chozen\'{i} v bludi\v{s}ti)",
    school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}",
    year = 2007,
    location = "Brno, CZ",
    language = "czech",
    url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/3422/"
}
Nahoru