Detail práce

Vytváření shaderů pro systém Mental Ray

Diplomová práce Student: Dohnal Jan Akademický rok: 2007/2008 Vedoucí: Herout Adam, prof. Ing., Ph.D.
Název anglicky
Shaders for the Mental Ray Renderin System
Jazyk práce
český
Abstrakt

Cílem diplomové práce je zmapovat vývoj počítačové grafiky v oblastirealistických zobrazovacích metod, seznámit se s renderovacímsystémem mental ray, seznámit se s grafickým nástrojem AutodeskMaya, vytvořit několik shaderů pro mental ray a vytvořit návod, jaktyto shadery psát a jak je zprovoznit v programu Maya.

Klíčová slova

vykreslování, sledování paprsku, mental ray, shader, Maya, BRDF, globální osvětlování

Ústav
Studijní program
Informační technologie, obor Počítačová grafika a multimédia
Soubory
Stav
obhájeno, hodnocení B
Obhajoba
16. června 2008
Oponent
Komise
Meduna Alexander, prof. RNDr., CSc. (UIFS FIT VUT), předseda
Černocký Jan, prof. Dr. Ing. (UPGM FIT VUT), člen
Fučík Otto, doc. Dr. Ing. (UPSY FIT VUT), člen
Kršek Přemysl, doc. Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Sochor Jiří, prof. Ing., CSc. (FI MUNI), člen
Zemčík Pavel, prof. Dr. Ing. (UPGM FIT VUT), člen
Citace
DOHNAL, Jan. Vytváření shaderů pro systém Mental Ray. Brno, 2008. Diplomová práce. Vysoké učení technické v Brně, Fakulta informačních technologií. 2008-06-16. Vedoucí práce Herout Adam. Dostupné z: https://www.fit.vut.cz/study/thesis/3590/
BibTeX
@mastersthesis{FITMT3590,
    author = "Jan Dohnal",
    type = "Diplomov\'{a} pr\'{a}ce",
    title = "Vytv\'{a}\v{r}en\'{i} shader\r{u} pro syst\'{e}m Mental Ray",
    school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}",
    year = 2008,
    location = "Brno, CZ",
    language = "czech",
    url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/3590/"
}
Nahoru