Detail práce

Generátor map pro hry (RPG, počítačové, stolní)

Bakalářská práce Student: Haša Jiří Akademický rok: 2006/2007 Vedoucí: Smrčka Aleš, Ing., Ph.D.
Název anglicky
Map Generator Useful for Games
Jazyk práce
český
Abstrakt

Tato práce se zabývá způsoby vytváření map pro počítačové nebo stolní hry. Je v ní uveden přehled několika editorů a generátorů map pro různé typy her. K práci je přiložen program, který funguje jako obecný modulární generátor map.

Klíčová slova

Mapa, generátor, náhoda, vrstva, hra

Ústav
Studijní program
Informační technologie
Soubory
Stav
obhájeno, hodnocení B
Obhajoba
12. června 2007
Oponent
Komise
Meduna Alexander, prof. RNDr., CSc. (UIFS FIT VUT), předseda
Herout Pavel, doc. Ing., Ph.D. (ZČU v Plzni), člen
Lukáš Roman, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Růžička Richard, doc. Ing., Ph.D., MBA (UPSY FIT VUT), člen
Strnadel Josef, Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Zbořil František, doc. Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Citace
HAŠA, Jiří. Generátor map pro hry (RPG, počítačové, stolní). Brno, 2007. Bakalářská práce. Vysoké učení technické v Brně, Fakulta informačních technologií. 2007-06-12. Vedoucí práce Smrčka Aleš. Dostupné z: https://www.fit.vut.cz/study/thesis/3921/
BibTeX
@bachelorsthesis{FITBT3921,
    author = "Ji\v{r}\'{i} Ha\v{s}a",
    type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce",
    title = "Gener\'{a}tor map pro hry (RPG, po\v{c}\'{i}ta\v{c}ov\'{e}, stoln\'{i})",
    school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}",
    year = 2007,
    location = "Brno, CZ",
    language = "czech",
    url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/3921/"
}
Nahoru