Detail práce

Karetní hra Maryáš pro mobilní zařízení

Bakalářská práce Student: Pumprla Tomáš Akademický rok: 2007/2008 Vedoucí: Křivka Zbyněk, Ing., Ph.D.
Název anglicky
Card Game Maryáš For Mobile Devices
Jazyk práce
český
Abstrakt

Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je karetní hra Mariáš, přičemž uživatel může zvolit hru proti lidem nebo proti počítači, který se rozhoduje na základě expertního systému. Expertní systém je možné aktualizovat prostřednictvím HTTP komunikace.

Klíčová slova

J2ME, MIDP, CLDC, RMS, MIDlet, HTTP, generická mobilní aplikace, expertní systém, J2ME Wireless Toolkit

Ústav
Studijní program
Informační technologie
Soubory
Stav
obhájeno, hodnocení C
Obhajoba
12. června 2008
Oponent
Komise
Zemčík Pavel, prof. Dr. Ing. (UPGM FIT VUT), předseda
Chudý Peter, doc. Ing., Ph.D. MBA (UPGM FIT VUT), člen
Kočí Radek, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Kotásek Zdeněk, doc. Ing., CSc. (UPSY FIT VUT), člen
Kreslíková Jitka, doc. RNDr., CSc. (UIFS FIT VUT), člen
Sochor Jiří, prof. Ing., CSc. (FI MUNI), člen
Citace
PUMPRLA, Tomáš. Karetní hra Maryáš pro mobilní zařízení. Brno, 2008. Bakalářská práce. Vysoké učení technické v Brně, Fakulta informačních technologií. 2008-06-12. Vedoucí práce Křivka Zbyněk. Dostupné z: https://www.fit.vut.cz/study/thesis/6370/
BibTeX
@bachelorsthesis{FITBT6370,
    author = "Tom\'{a}\v{s} Pumprla",
    type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce",
    title = "Karetn\'{i} hra Mary\'{a}\v{s} pro mobiln\'{i} za\v{r}\'{i}zen\'{i}",
    school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}",
    year = 2008,
    location = "Brno, CZ",
    language = "czech",
    url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/6370/"
}
Nahoru