Detail práce

Světelné mapy ve 3D počítačové grafice

Bakalářská práce Student: Vrána Jaroslav Akademický rok: 2007/2008 Vedoucí: Venera Jiří, Ing.
Název anglicky
Light Maps in 3D Computer Graphics
Jazyk práce
český
Abstrakt

Bakalářská práce popisuje techniky využívané při tvorbě virtuálního terénu. První část práce je zaměřena na techniky používané pro generování výškové mapy, vytvoření textury terénu a následné renderování a texturovaní terénu. Dále se práce zabývá tvorbou a aplikací světelných map. Jsou popsány tři algoritmy pro vytvoření světelných map, které jsou aplikovány na terén a hladinu vody. Jako rozšíření je popsána technika pro urychlení vykreslování scény.

Klíčová slova

Světelné mapy, výškové mapy, OpenGL, multitexturing, generování textur, Level of Detail, View frustum culling

Ústav
Studijní program
Informační technologie
Soubory
Stav
obhájeno, hodnocení A
Obhajoba
12. června 2008
Oponent
Komise
Zemčík Pavel, prof. Dr. Ing. (UPGM FIT VUT), předseda
Chudý Peter, doc. Ing., Ph.D. MBA (UPGM FIT VUT), člen
Kočí Radek, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Kotásek Zdeněk, doc. Ing., CSc. (UPSY FIT VUT), člen
Kreslíková Jitka, doc. RNDr., CSc. (UIFS FIT VUT), člen
Sochor Jiří, prof. Ing., CSc. (FI MUNI), člen
Citace
VRÁNA, Jaroslav. Světelné mapy ve 3D počítačové grafice. Brno, 2008. Bakalářská práce. Vysoké učení technické v Brně, Fakulta informačních technologií. 2008-06-12. Vedoucí práce Venera Jiří. Dostupné z: https://www.fit.vut.cz/study/thesis/6732/
BibTeX
@bachelorsthesis{FITBT6732,
    author = "Jaroslav Vr\'{a}na",
    type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce",
    title = "Sv\v{e}teln\'{e} mapy ve 3D po\v{c}\'{i}ta\v{c}ov\'{e} grafice",
    school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}",
    year = 2008,
    location = "Brno, CZ",
    language = "czech",
    url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/6732/"
}
Nahoru