Detail práce
Počítačová hra s využitím částicových systémů
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací 3D hry s využitím částicových systémů. Částicové systémy se využívají k modelování stochastických přírodních jevů jako například oheň a sníh. V této práci najdete jak popis vývoje této technologie a různá použití, tak i popis konkrétní implementace. Dále jsou v ní diskutována různá témata, která musí řešit tvůrci počítačových her. Mezi tato témata patří výběr herního engine, jež je důležitým a nezbytným nástrojem pro tvorbu hry. Klíčová je detekce kolizí, díky které se mohou objekty pohybovat v prostředí a reagovat na ně. Součástí práce je také návrh implementované hry a popis některých částí její implementace.
Počítačová hra, Částicové systémy, Detekce kolizí, Grafický engine Irrlicht.
Chudý Peter, doc. Ing., Ph.D. MBA (UPGM FIT VUT), člen
Kočí Radek, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Kotásek Zdeněk, doc. Ing., CSc. (UPSY FIT VUT), člen
Kreslíková Jitka, doc. RNDr., CSc. (UIFS FIT VUT), člen
Sochor Jiří, prof. Ing., CSc. (FI MUNI), člen
@bachelorsthesis{FITBT6964, author = "Lenka Vlkov\'{a}", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Po\v{c}\'{i}ta\v{c}ov\'{a} hra s vyu\v{z}it\'{i}m \v{c}\'{a}sticov\'{y}ch syst\'{e}m\r{u}", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2008, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/6964/" }