Detail práce

Piškvorky

Bakalářská práce Student: Vrtílek Michal Akademický rok: 2007/2008 Vedoucí: Rozman Jaroslav, Ing., Ph.D.
Název anglicky
Five in a Row
Jazyk práce
český
Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací umělé inteligence pro stolní deskovou hru Piškvorky. Hlavním cílem je vytvořit aplikaci schopnou komunikovat s Manažerem pro stolní deskové hry s pomocí síťové komunikace se schopností hrát piškvorky na kvalitní úrovni. V práci lze nalézt teoretickou část o historii a pravidlech piškvorek, o možnostech využití umělé inteligence pro tuto hru a o struktuře aplikací hrajících tuto hru. Dále se zabývá návrhem a implementací samotné aplikace, doplněné o její ovládání. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky a načrtnuty další možné směry vývoje aplikace.

Klíčová slova

manažer, brain, deskové hry, piškvorky, C#, .NET, umělá inteligence

Ústav
Studijní program
Informační technologie
Soubory
Stav
obhájeno, hodnocení E
Obhajoba
27. srpna 2008
Oponent
Komise
Honzík Jan M., prof. Ing., CSc. (UIFS FIT VUT), předseda
Kršek Přemysl, doc. Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Křena Bohuslav, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Motyčka Arnošt, doc. Ing., CSc. (Mendelu), člen
Sekanina Lukáš, prof. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Zbořil František, doc. Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Citace
VRTÍLEK, Michal. Piškvorky. Brno, 2008. Bakalářská práce. Vysoké učení technické v Brně, Fakulta informačních technologií. 2008-08-27. Vedoucí práce Rozman Jaroslav. Dostupné z: https://www.fit.vut.cz/study/thesis/7933/
BibTeX
@bachelorsthesis{FITBT7933,
    author = "Michal Vrt\'{i}lek",
    type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce",
    title = "Pi\v{s}kvorky",
    school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}",
    year = 2008,
    location = "Brno, CZ",
    language = "czech",
    url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/7933/"
}
Nahoru