Master of Information Technology
Ak. rok 2025/2026Prezenční studium2 roky Zakončeno titulem Ing.
-
79 %
studentů získá zkušenosti z praxe
-
98 %
studentů úspěšně složí státní závěrečnou zkoušku
-
99 %
absolventů najde práci do měsíce
-
40 938 Kč
je průměrný nástupní plat absolventů
1. ročník
Povinné předměty - zima
Povinné předměty - léto
Všechny své vědomosti předají
a v těžkých chvílích vás podrží
Prof. Ing.
Herout Adam
Ph.D.
Adam Herout se pedagogicky i výzkumně věnuje počítačovému vidění a strojovému učení. Dále se zajímá o uživatelská rozhraní, zejména pro mobilní zařízení, o čemž přednáší v předmětu Tvorba aplikací pro mobilní zařízení. Pro studenty píše oblíbený blog Heroutův učitelský notýsek.
Doc. Ing.
Beran Vítězslav
Ph.D.
Učí Tvorbu uživatelských rozhraní a přednáší vybrané přednášky v oblastech zpracování obrazu, videa a hloubkových dat a UX/GUI designu. Dále se věnuje oblasti přirozených uživatelských rozhraní a to zejména v robotice při komunikaci člověka se stroji. Ve své rockové kapele hraje na bicí.
Prof. Dr. Ing.
Černocký Jan
Učí Signály a systémy, většinou nenáviděný předmět plný komplexních čísel, konvolucí a dalších nechutností. Teprve později studenti docení, že se jim v životě bude hodit při zpracování zvuku, videa, ale i senzorických nebo obecně velkých" dat. Rád poradí přemýšlivým studentům s mnoha projekty včetně Erasmu+.
Čím se zrovna bavíme?
-
Přestože IT dnes proniká téměř do všech oborů a lidských činností, ženy a dívky v něm stále tvoří menšinu – a to jak na školách, tak v praxi. Proč je důležité tento nerovnovážný stav změnit a otevřít dívkám cestu k technickému vzdělání i kariéře, připomíná včerejší Mezinárodní den žen a dívek v IT.
-
Cenu Wernera von Siemense v kategorii Nejlepší pedagogický pracovník získal docent Jiří Jaroš z FIT VUT
Docent Jiří Jaroš byl nominován na Cenu Wernera von Siemense za svůj mimořádný přínos vědě, vzdělávání, inovacím a rozvoji Vysokého učení technického v Brně. Je uznávanou osobností v oblasti superpočítačových technologií, jeho kariéra zahrnuje špičkový výzkum, excelentní pedagogiku i aktivní roli v akademickém vedení. …