Detail publikace

Soukromí uživatelů v prostředí internetové reklamy na českém webu

POLČÁK Libor. Soukromí uživatelů v prostředí internetové reklamy na českém webu. DSM Data Security Management, roč. 2020, č. 1, s. 11-16. ISSN 1211-8737. Dostupné z: https://tate.cz/dsm-zdarma
Název anglicky
Customers’ privacy in the environment of online advertisement on Czech web
Typ
článek v časopise
Jazyk
čeština
Autoři
URL
Klíčová slova

Internetová reklama, Real Time Bidding, soukromí, GDPR,
Transparency and Consent Framework.

Abstrakt

Reklama zajišťuje chod celé řady webových serverů, pro které často bývá hlavním zdrojem příjmů. V dnešním marketingu se používá celá řada způsobů cílení reklamy včetně cílení na dřívější zákazníky identifikované e-mailem nebo telefonním číslem. Pro zobrazení co nejrelevantnější reklamy se využívají aukční servery, které šíří nabídky prozrazující velké detaily o uživateli, jeho vlastnostech, prohlížeči, poloze apod. Proto jsou v poslední době podávány četné stížnosti k dohledovým orgánům. Jaký je stav v ČR? Tento článek ukazuje, že neradostný.

Rok
2020
Strany
11-16
Časopis
DSM Data Security Management, roč. 2020, č. 1, ISSN 1211-8737
BibTeX
@ARTICLE{FITPUB12175,
   author = "Libor Pol\v{c}\'{a}k",
   title = "Soukrom\'{i} u\v{z}ivatel\r{u} v prost\v{r}ed\'{i} internetov\'{e} reklamy na \v{c}esk\'{e}m webu",
   pages = "11--16",
   journal = "DSM Data Security Management",
   volume = 2020,
   number = 1,
   year = 2020,
   ISSN = "1211-8737",
   language = "czech",
   url = "https://www.fit.vut.cz/research/publication/12175"
}
Soubory
Nahoru