Detail publikace
Animated Particle Rendering in DSP and FPGA
HEROUT Adam a ZEMČÍK Pavel. Animated Particle Rendering in DSP and FPGA. In: SCCG 2004 Proceedings. Bratislava: Slovenská technická univerzita v Bratislavě, 2004, s. 237-242. ISBN 80-223-1918-X.
Název česky
Animované zobrazování částicových systémů v DSP a FPGA
Typ
článek ve sborníku konference
Jazyk
angličtina
Autoři
Abstrakt
V tomto článku je představen algoritmus pro zobrazování a animaci 3D scén složených z bodů pomocí čipu FPGA (Field-Programmable Gate Array) spojeného s procesorem DSP (Digital Signal Processing). Scény složené z bodů jsou množiny grafických dat (částic) umístěných v 3D prostoru; jedná se o relativně novou datovou strukturu, která se ukazuje jako výhodná a perspektivní pro různé aplikace počítačové grafiky. V článku je popsána architektura navrhovaného zobrazovacího systému a nový přístup pro animaci rozsáhlých sad 3D bodů.
Rok
2004
Strany
237-242
Sborník
SCCG 2004 Proceedings
Konference
Spring Conference on Computer Graphics, Budmerice, SK
ISBN
80-223-1918-X
Vydavatel
Slovenská technická univerzita v Bratislavě
Místo
Bratislava, SK
BibTeX
@INPROCEEDINGS{FITPUB7412, author = "Adam Herout and Pavel Zem\v{c}\'{i}k", title = "Animated Particle Rendering in DSP and FPGA", pages = "237--242", booktitle = "SCCG 2004 Proceedings", year = 2004, location = "Bratislava, SK", publisher = "Slovak University of Technology in Bratislava", ISBN = "80-223-1918-X", language = "english", url = "https://www.fit.vut.cz/research/publication/7412" }