Detail výsledku
New Concepts of Automotive Electronic Systems
Snášel Václav, prof. RNDr., CSc.
ŠImoník Petr, Ing., Ph.D.
Mrověc Tomáš, Ing., Ph.D.
Harach Tomáš
Klein Tomáš, Ing.
Takáč Jiří, Ing.
Sobek Martin
Vršecký Zdeněk, Ing.
Krömer Pavel, doc. Ing., Ph.D.
Platoš Jan, doc. Ing., Ph.D.
Prokop Petr, Ing.
Olivka Petr, Ing., Ph.D.
Gaura Jan, Ing., Ph.D.
Fusek Radovan, Ing., Ph.D.
Nowaková Jana, Ing., Ph.D.
Peterek Filip
Klein Lukáš
Radecký Michal, Ing., Ph.D.
Bartík Ondřej, Ing., Ph.D., RG-2-02 (CEITEC VUT), UAMT (FEKT)
Kozovský Matúš, Ing., Ph.D., RG-2-02 (CEITEC VUT)
Otava Lukáš, Ing., Ph.D., RG-2-02 (CEITEC VUT), UAMT (FEKT)
Friml Dominik, Ing., Ph.D., RG-2-02 (CEITEC VUT), UAMT (FEKT)
Glos Jan, Ing., Ph.D., RG-2-02 (CEITEC VUT)
Buchta Luděk, Ing., Ph.D., RG-2-02 (CEITEC VUT)
Klíma Bohumil, doc. Ing., Ph.D., RG-2-02 (CEITEC VUT)
Václavek Pavel, prof. Ing., Ph.D., RG-2-02 (CEITEC VUT), UAMT (FEKT)
Šolc František, prof. Ing., CSc., RG-2-02 (CEITEC VUT)
Mashko Alina, Ing., FD ČVUT ()
Paprčka Ondřej, Ing., FD ČVUT ()
Šesták Vladimír, Ing., MSc.
Malík Vladimír, Ing.
Savelov Maxim, Ing.
Machalová Klára, Ing.
Byl vyvinut asistent Follow the Vehicle a zkoumány metody řízení v 2. a 4. úrovni autonomie s myšlenkou: 2 auta, 1 řidič. Řízený vůz určuje parametry, které podřízený vůz získává bezdrátově prostřednictvím ETSI ITS-G5 a mobilních sítí a jede ve vzdálenosti až 10 m. Testovací vozy ŠKODA SUPERB III se identifikují prostřednictvím digitálního kódu a sledují dopravní infrastrukturu a komunikují přes Car-to-X. Byla také vyvinuta platforma elektrického testovacího vozidla Democar, která je využívána pro výzkum autonomně naváděných vozidel pro průmyslové aplikace. Součástí je koncept pro detekci narušení (Intrusion Detection) v bezdrátových senzorových sítích, uživatelsky přívětivého rozhraní automobilu a kauzální model vícefázového motoru parametrizován na základě reálných měření, který umožňuje emulovat poruchy typu mezizávitový zkrat, včetně algoritmů pro řízení motoru bez poruchy, s následnou modifikací pro řízení při poruše a pro zajištění běhu motoru při poruše v různých režimech.
The Follow the Vehicle assistant was developed, and driving methods in the second and fourth levels of autonomy were researched with the idea: two cars, one driver. The controlled car determines the parameters that the slave car obtains wirelessly via ETSI ITS-G5 and mobile networks and runs at a distance of up to 10 m. The ŠKODA SUPERB III test cars are identified by a digital code and monitor the transport infrastructure and communicate via Car-to-X. The Democar electric test vehicle platform has also been developed and is used to research autonomously guided vehicles for industrial applications. It includes a concept for intrusion detection in wireless sensor networks, a user-friendly car interface and a causal model of a multi-phase motor parameterized based on real measurements, which allows to emulate inter-thread short-circuit faults, including algorithms for motor controlling without failure, with subsequent modification for fault management and to ensure that the engine runs in the event of a fault in various modes.
Autonomous Vehicle; Self-drive Car; Follow the Vehicle; Communication; Fault Detection; Control Algorithms; Fault Operation; Motor Controlling; Eye Tracking; Car Driving Simulator; Dynamic Car Environment;
CEITEC VUT