Detail výsledku

Možnosti využití marketingu ve vybraných oblastech investování do cenných papírů

MELUZÍN, T.; VÍCHA, T. Možnosti využití marketingu ve vybraných oblastech investování do cenných papírů. In Nové trendy v marketingu pri uplatnení společenskej koncepcie marketingu. 1. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2006. s. 135-140. ISBN: 978-80-89220-55-7.
Název anglicky
Ways of Marketing Assertion in Selected Areas of Investments into Securities
Typ
článek ve sborníku konference
Jazyk
česky
Autoři
Meluzín Tomáš, prof. Ing., Ph.D., ÚE (FP)
Vícha Tomáš, Ing., Ph.D.
Abstrakt

Příspěvek je zaměřený na možnost využití marketingu v oblasti uveřejňování informací o společnostech, jejichž cenné papíry jsou kótovány na burze a v oblasti investičních seminářů finančních institucí pro širokou veřejnost. Příspěvek je zpracovaný pro český kapitálový trh. Příspěvek vychází z poznatků získaných v rámci řešení projektu, který je spolufinancovaný z Evropského sociálního fondu a prostředků státního rozpočtu České republiky - "Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci magisterského studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284).

Abstrakt anglicky

The paper deals with possibility of using marketing in the area of information providing about companies, which have their asset share admitted in a stock exchange. The second main task of work is description of investments seminars of financial institutions for general public and the relationship with marketing. The paper considers Czech capital market. The paper comes out from the knowledge acquired within the framework of solution to the project which is co-financed by European Social Fond and means of state budget - "Improvement of Education and Increase of Manager's Competence Within Master Study Master Study Program Economy and Management at Brno University of Technology, Faculty of Business and Management" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284).

Klíčová slova

Marketing, investování, cenné papíry, Burza cenných papírů Praha.

Klíčová slova anglicky

Marketing, Investments, Stocks, Prague Stock Exchange

Rok
2006
Strany
135–140
Sborník
Nové trendy v marketingu pri uplatnení společenskej koncepcie marketingu
Řada
1
Vydání
1
Konference
Nové trendy v marketingu pri uplatnení společenskej koncepcie marketingu
ISBN
978-80-89220-55-7
Vydavatel
Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Místo
Trnava
BibTeX
@inproceedings{BUT25901,
  author="Tomáš {Meluzín} and Tomáš {Vícha}",
  title="Možnosti využití marketingu ve vybraných oblastech investování do cenných papírů",
  booktitle="Nové trendy v marketingu pri uplatnení společenskej koncepcie marketingu",
  year="2006",
  series="1",
  number="1",
  pages="135--140",
  publisher="Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave",
  address="Trnava",
  isbn="978-80-89220-55-7"
}
Pracoviště
Nahoru