Detail předmětu

Počítačová grafika

POG Ak. rok 2003/2004 letní semestr 7 kreditů

Aktuální akademický rok

Přednášky navazují na látku probíranou v rámci povinného kurzu Základy počítačové grafiky. Tématicky se podrobněji zabývají moderními metodami vizualizace 3D grafiky, výpočtu počítačové animace (kinematika, kinetika, dynamika), metodami zobrazení v "reálném čase" (virtuální realita apod.) a dalšími tématy.

Podrobněji ...

Garant předmětu

Jazyk výuky

česky

Zakončení

zkouška

Rozsah

Zajišťuje ústav

Cíle předmětu

Seznámení studenta s moderními algoritmy a metodami prostorové počítačové grafiky a počítačové animace. Získání praktických znalostí pro vytváření grafických aplikací a aplikací pro počítačovou animaci.

Literatura studijní

  • Sochor, J., Žára, J.: Algoritmy počítačové grafiky, lectures EF ČVUT, Prague 1994, ISBN 80-251-0454-0

Literatura referenční

  • Watt, A., Watt, M.: Advanced Animation and Rendering Techniques, Addison-Wesley 1992, USA, ISBN: 0-201-54412-1
  • Foley, J.D., Van Dam, A.: Fundamentals of Interactive Computer Graphics, Addison-Wesley 1983, USA, ISBN: 0-201-14468-9
  • Sochor, J., Žára, J.: Algoritmy počítačové grafiky, lectures EF ČVUT, Prague 1994, ISBN 80-251-0454-0

Zařazení předmětu ve studijních plánech

Nahoru