Detail práce
Physically Based Shading
Tato práce se zabývá zobrazováním materiálů v počítačové grafice, za použití metod, vychá-zejících z fyzikálních vlastností těchto materiálů. Jsou zde rozebrány fyzikální principy šířenísvětla a jeho interakce s objekty. Dále jsou popsané metody pro zobrazování, vycházející ztěchto principů, a jejich vhodnost pro implementaci. Tyto metody jsou pak demonstroványv aplikaci.
PBS, shadery, real-time, osvětlení, OpenGL, Assimp, Qt
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm výborně (A).
Jaroš Jiří, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Kolář Dušan, doc. Dr. Ing. (UIFS FIT VUT), člen
Orság Filip, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT16903, author = "\v{S}imon Mat\v{e}j", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Physically Based Shading", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2016, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/16903/" }