Detail práce
Porovnání výkonu vykreslování v iOS a Metal
Cílem této práce je porovnání grafických knihoven OpenGL ES a Metal na mobilním systému iOS. Pro porovnání výkonu obou knihoven slouží implementovaný částicový systém. Měřením bylo zjištěno, že při použití instanced renderingu lze v současné době dosáhnout vyššího výkonu pomocí knihovny OpenGL ES. Na základě zjištěných výsledků a teoretické části práce je možné provést informovanější rozhodnutí mezi oběma grafickými knihovnami.
TBDR, IMR, iOS, Metal, OpenGL ES, částicové systémy
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm dobře (C).
Jaroš Jiří, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Kolář Dušan, doc. Dr. Ing. (UIFS FIT VUT), člen
Orság Filip, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT18921, author = "Radek Pi\v{s}t\v{e}l\'{a}k", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Porovn\'{a}n\'{i} v\'{y}konu vykreslov\'{a}n\'{i} v iOS a Metal", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2016, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/18921/" }