Detail práce
Simulace kapalin ve 2D
Tato práce se zabývá simulací kapalin ve 2D řezu na mobilních zařízeních pomocí techniky Smoothed Particle Hydrodynamics implementovaném v herním enginu Unity. Výsledný program je použitelný na mobilních zařízeních jako stavební prvek her a interaktivních aplikací. Pomocí parametrů lze měnit vlastnosti kapaliny jako např. viskozita. Práce se zaměřuje na co největší využitelnost v mobilních aplikacích a zohledňuje požadavky a limity zařízení k dosažení co nejlepších vizuálních a fyzikálních vlastností kapaliny.
Simulace kapalin v reálném čase, simulace ve 2D řezu, interaktivní simulace, fyzikální simulace, částicový systém, Smoothed Particle Hydrodynamics.
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Komise dospěla k závěru, že technická zpráva nesplňuje svým rozsahem a obsahem požadavky kladené na bakalářské práce. Komise se rozhodla práci hodnotit jako nevyhovující "F".
- Nebylo by rychlejší pro vykreslení 2D částic použít splatting a thresholding namísto marching cubes?
- Jak by bylo možné vytvořit efekt průhledné kapaliny?
- Jak by bylo možné na mobilních zařízeních využít senzorů jako gyroskop nebo akcelerometr k ovládání aplikace?
Chudý Peter, doc. Ing., Ph.D. MBA (UPGM FIT VUT), člen
Kolář Dušan, doc. Dr. Ing. (UIFS FIT VUT), člen
Křena Bohuslav, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Zbořil František V., doc. Ing., CSc. (UITS FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT18936, author = "Vlastimil Pazdera", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Simulace kapalin ve 2D", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2016, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/18936/" }