Detail práce
Rezervace vstupenek pomocí botů na chatovacích platformách
V súčasnosti sa čoraz viac do povedomia odbornej, ale aj laickej verejnosti dostáva pojemchat bot. Táto práca má za cieľ definovať daný výraz, preskúmať dostupné platformy, ichvývojové nástroje a následne sa pokúsiť implementovať prvky pokročilej funkcionality akýmisú napríklad asistenčné služby alebo platobné brány a to v kontexte procesu rezervácievstupeniek.
chat bot, Microsoft Bot Framework, proces rezervácie vstupeniek, inteligentný asistent,Cortana, platobná brána, PayPal, internetový kalendár, Google Calendar, kognitívne rozpoznávanie
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.
- Ako budú výsledky Vašej práce ďalej použité vo firme RIGANTI, v spolupráci, s ktorou bola táto téma riešená?
Křivka Zbyněk, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Szőke Igor, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Zachariášová Marcela, Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Zbořil František, doc. Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT19343, author = "Tom\'{a}\v{s} Chovanec", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Rezervace vstupenek pomoc\'{i} bot\r{u} na chatovac\'{i}ch platform\'{a}ch", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2017, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/19343/" }