Detail práce
Interaktivní aplikace na trénování prostorového myšlení
Táto práca sa zaoberá tvorbou aplikácie, ktorá slúži na rozvoj logického a priestorového myslenia. Popisuje návrh aplikácie ako aj výber použitých logických hier a ich následnú implementáciu. Ako logické hry boly vybraté dve obdoby 3D piškôrok a 3D znovuzostavenie tvarov. Aplikácia bola implementovaná v jazyku C++ za použitia grafickej knižnice OpenGL.
aplikácia, logické myslenie, priestorové myslenie, 3D piškôrky, hra, 3D, OpenGL, C++
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C.
Jak dlouho by trvalo převést vaši aplikaci do WebGL, aby k ní mělo přístup více lidí? (Jedná se totiž o "malou aplikaci", kvůli které by si v dnešní době málokdo stahoval .zip soubor s hrou)
Bidlo Michal, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Hliněná Dana, doc. RNDr., Ph.D. (UMAT FEKT VUT), člen
Rozman Jaroslav, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Ryšavý Ondřej, doc. Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT19760, author = "Jakub Mlad\'{y}", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Interaktivn\'{i} aplikace na tr\'{e}nov\'{a}n\'{i} prostorov\'{e}ho my\v{s}len\'{i}", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2017, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/19760/" }