Detail práce
3D závodní hra
Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci 3D závodní hry s grafickými efekty. Cílem této práce je vytvořit závodní hru s grafickými efekty tvořeny především emitory částic. K detekci kolize je ve hře využita fyzikální knihovna Bullet. Díky ní všichni hráči reagují na objekty scény. Terén je generován z výškové mapy a podporuje techniku multitexturing, která dovoluje nanést více textur na povrch terénu. Herní trať je vymezena pomocí kolizní mapy. V práci je kladen důraz na vytvoření editoru pro snadnou tvorbu a úpravu map. Editor dále umožňuje kreslení křivek Kochanek-Bartels, které jsou použity k určení pohybu oponentů.
3D hra, křivka Kochanek-Bartels, interpolace, výšková mapa, multitexturing, OpenGL, částicové efekty, editor map
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C.
Bidlo Michal, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Hliněná Dana, doc. RNDr., Ph.D. (UMAT FEKT VUT), člen
Rozman Jaroslav, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Ryšavý Ondřej, doc. Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT19985, author = "Jan Vlach", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "3D z\'{a}vodn\'{i} hra", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2017, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/19985/" }