Detail práce
Inovativní herní VR demo v UE4
Cílem práce je vytvořit demo aplikaci pro virtuální realitu s použitím Unreal engine 4. Hlavními mechanikami vytvořenými v této práci jsou gravitační pole, simulující vlastní gravitaci a zrcadlové teleportály schopné teleportovat hráče na stejné, nebo odlišné místo na které se teleportovali předtím. Vytvořené prefabrikáty jsou dále volně použitelné v ostatních projektech v Unreal engine 4.
Unreal Engine, hra, virtuální realita, VIVE, Blueprint, gravitace, portál
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "D".
Jak Vámi navržené inovativní herní koncepty využívají potenciálu VR? Zdůvodněte výběr VR aneb proč by hra nemohla běžet na klasickém monitoru?
Popište proč bylo problematické implementovat gravitační pole, které nesměřuje pouze po směru osy Z? Máte v plánu tento prvek zveřejnit pro další vývojáře?
Drábek Vladimír, doc. Ing., CSc. (UPSY FIT VUT), člen
Rozman Jaroslav, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Rychlý Marek, RNDr., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT22012, author = "Josef Dole\v{z}al", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Inovativn\'{i} hern\'{i} VR demo v UE4", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2019, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/22012/" }